Support

SUPPORT


                                                       

         Micago   |      Ammyy admin       |    TeamVIewer

 

CONDITIONS


Service of our systems include: new versions, support by phone, Internet or locally. For this purpose, customers must have a service contract, which choose the level of service. For WorkFlow and HRManager contract is concluded for a specified number of licenses purchased by the customer and the price is determined by the number of licenses. Service is paid for all purchased licenses, regardless of their type. See the table below for specific prices. For Building.Cloud maintenance is included in the price and is only remotely by phone. For WorkStream Building and maintenance cost to be determined in the purchase contract.

                                                                 

     DOWNLOAD GENERAL CONDITIONS                DOWNLOAD CONTRACT

 

PRICES​


Цени за едно работно място
    I ниво II ниво III ниво
Поддръжка
Нова
версия
Нови версии Да Да Да
Нови версии при промяна на закона Да Да Да
Нова версия заради програмна грешка Да Да Да
Ръководство за работа - електронен вариант Да Да Да
Пререгистрация при нов компютър и преинсталация Да Да Да
Инсталационна поддръжка по телефона свързана с новите версии Да Да Да
Поддръжка
без
посещение
Поддръжка по телефона на бази данни, отчети, производство   Да Да
/по описание ниво 2/
Поддръжка
с
посещение
Посещение на място и консултации по телефона     Да
/описание ниво 3/