Поддръжка

Като дистрибутор на софтуерни решения, предоставяме и набор от услуги на нашите клиенти, за да Ви помогнем и предоставим още по-голяма добавена стойност. Ние сме отдадени на клиентите си и сме Ваш доверен партньор, който може да предостави цялостни решения за изисквания Ви.

За взаимното удобство и прозрачност в отношенията ни, поддръжката се регламентира чрез подписване на договор за абонамент, който важи 12 месеца. Към него се прилагат Общи условия с подробна информация за възможните нива на обслужване, като по този начин може да изберете най-добрата опция за Вашите нужди. Договорът Ви осигурява бърза и навременна реакция при възникване на проблем, която се осъществява по телефона и чрез безплатен софтуер за отдалечен достъп. Ще Ви помогнем за инсталацията, ако нямате такава програма. Според избраното от Вас ниво за абонаментно обслужване, предлагаме и периодични посещения от наши служители, които извършват мониторинг на системата. 

Винаги може да разчитате на съдействие при работата с нашите програмни продукти, провеждане на обучение или допълнителни настройки. Нашите екипи от акаунт менджъри са посветени на решенията, които представляваме и това е причината да увеличаваме офисите на компанията в страната - за да сме по-близо до Вас.

Последвайте ни в youtube канала на Римсофт, където ще намерите библиотеки с видеа, с информационна и обучетелна насоченост