Какви въпроси задават нашите клиенти?
1. Имате ли презентация на софтуера, която да разгледам и да придобия обща представа за него?
Софтуера Bulding Cloud е облачна система, която ви дава право на 30 дни безплатен тест период. За да използвате софтуера е необходимо да създадем предварително име и парола. След това ще ви изпратим файл с указания за инсталиране на софтуера.
При изтегляне на демо версията на софтуера HRManager получавате безплатно ползване на програмата до 4 лица във ведомост. След попълване на необходимата информация може да свалите демо версия от тук:
При изтегляне на демо версията на софтуера WorkFlow получавате 30 дни безплатен тест период, като имате право до 120 документа годишно - безплатно. След попълване на необходимата информация може да свалите демо версията от тук:
При желание от ваша страна можем да Ви представим презентация на софтуера на място или чрез онлайн среда.
Всеки един от софтуерите има брошура, която може да бъде изтеглена и да бъдат разгледани функциите на софтуера. Може да изтеглите брошурата от тук:
2. Разгледах демоверсията, но времето й за ползване изтече. Как мога да се сдобия с официална версия на програмата?
За да се сдобиете с официалната версия на програмата, която желаете тя трябва да се купи. Купуването става като се свържете с акаунт мениджъра си, той ще ви изготви оферта и след това желаните лицензи се заплащат. Един лиценз е равен на едно работно място.
3. Какво означава “Отдалечена поддръжка”?
Отдалеченият достъп до вашето устройство, на което е инсталиран софтуера е работна станция или сървър, е бърза, удобна, сигурна и изключително полезна услуга. Tой дава възможност за решаване на редица софтуерни проблеми, обвързани с правилното функциониране на програмата и свързаните към него периферни устройства. При осъществяване на отдалечена връзка, вие получавате възможност да наблюдавате в реално време какво правим и да обсъждаме задачата в движение. Заедно с това имате и изключителната възможност да прекратите процеса във всеки един момент, в който пожелаете.
В своята работа като утвърден начин за извършване на дистанционна поддръжка въведохме употребата на AnyDesk. За да изтеглите програмата кликнете върху картинката на програмата:
Осъществяваме връзка с фискални устройства, електронни везни, баркод скенери, пос терминали.
4. Как мога да получа повече информация за продукта, внедряването, поддръжката и всичко друго, което ме интересува?
За информация относно софтуера може да кликнете върху бутона ПРОДУКТИ и да прочетете повече за софтуера, който желаете. Може да кликните върху картинката за да ви отведе на страницата.
За информация относно внедряването и поддръжката на софтуера може да кликнете върху бутона УСЛУГИ и да прочетете повече информация. Може да кликните върху картинката за да ви отведе на страницата.
За по-подробна информация винаги може да ни пишете по Email - rimsoft@rimsoft.bg или да позвъните на телефон - 0887 694 176 в делничните дни от 8:30 до 17:30.
5. Нужен ли е достъп до интернет, за да работи официалната версия на програмата?
За WorkFlow и HRManager е необходимо да имате Интернет само при инсталация и обновяване на версии. През другото време програмите работят без проблем. BuildingCloud и WorkStream са Облачни системи и за тях е задължително да имате Интернет.
6. Как да прехвърля програмата на друг компютър?
За да прехвърлите програмата на друг компютър първо трябва да се направи задължително архив. След това програмата трябва да се изтрие от компютъра, от който няма да се използва и да се инсталира на новия компютър, на който ще се използва програмата.
Прехвърлянето на програмата на друг компютър се прави само в извънредни ситуации и задължително от наш представител. За прехвърляне се изисква допълнителен лиценз от Бизнессофт.